zondag 10 augustus 2008

Luikje

VoorIMG_6031
Na ( in wintersfeer)

10 opmerkingen:

  1. Via via op jouw blog terechtgekomen, ziet er leuk uit! Al die spulletjes die je een nieuwe look geeft! Vind ik ook erg leuk om te doen. Ben nog een groentje in blog-land, mag ik jouw blog linken? Je bent natuurlijk ook welkom om een kijkje op mijn blog te nemen!
    Groetjes Bertina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er leuk uit, en helemaal in combinatie met het zink.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind 'em juist helemaal super! Daar hoef je echt niets aan te veranderen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind 'em juist hardstikke mooi geworden zo, hoef je echt niets meer aan te doen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karin,

    Via het "bloghoppen" ben ik op je site gekomen. Wat leuk allemaal, dat veranderen/opknappen van je meubeltjes!
    En ik vind je luikje helemaal goed zoals ie is nou! Laten zo, het kleurt prachtig bij de rest!

    groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Karin,
    Dank voor je leuke reactie op mijn blog, je staat inmiddels bij mijn favoriete blogs!
    Fijne week gewenst,
    Groetjes Bertina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vind het heel mooi geworden.
    Staat leuk daar!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het ook heel leuk geworden hoor! het is een leuk hoekje geworden zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk geworden, wat ben jij actief/creatief zeg.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zou hem ook niet meer veranderen hoor. Hij is echt leuk zo. Het ziet er gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Dat wordt altijd zeer gewaardeerd! Tot gauw!

Karin