maandag 1 december 2008

Langzaam aan...

Langzaam aan sluipt het erin. De kerstsfeer...!
Vandaag heb ik het kerst-engeltje van zolder gehaald. Ook heb ik een aantal armeluis-zilveren kerstballen gekocht. En vanavond heb ik de glazen kerstballen die ik nog had even opgepoetst. Ontdaan van een aantal jaren spuitsneeuw. Morgen maar eens een mooi boompje uitzoeken. Kan die alvast even "uitzakken". Sint gaat hier dan wel de deur voorbij, maar uit respect voor deze oude heer wachten we tot 6 december. Dan "mag" het!

3 opmerkingen:

  1. wat is iedereen al met kerst bezig!!! Ik zit me helemaal te verheugen op sinterklaasavond, en kerst zit er nog helemaal niet in!
    Maar zodra sint vertrokken is zal dat wel snel gaan veranderen. De armeluiszilveren kerstballen heb ik ook al wel gekocht....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook nog niet in de kerstsfeer.. zodra de sint uit het land is, duik ik de zolder maar eens op en kijk ik wat ik allemaal nog inhuis heb.
    Wel weer leuk om het huis gezellig te maken.. Armelui kerstballen heb ik op zolder liggen .. dus die hoef ik niet meer te kopen.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige blog heb jij! zeer sfeervol! en jij maakt ook erg mooie dingen!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Dat wordt altijd zeer gewaardeerd! Tot gauw!

Karin