vrijdag 13 maart 2009

Als het even kan...

Als het even kan...dan verf ik buiten.
En dat kon - de afgelopen week! De schragen zijn weer opgezocht. Planken er op, en hup...ik heb een werkplek. Woensdag- en vrijdagmiddag was er een lekker zonnetje. Ik heb me er dus weer aan gewaagd, aan het buiten verven.
Momenteel wordt er aan twee kasten gewerkt. Een vitrinekast en een grote grenen kast. En ik kan zeggen dat het, mede dankzij het buitenwerk, aardig op gaat schieten!
De grote grenen kast is vanmiddag voorzien van de tekst :
Anno 1895

Wat een heerlijk werk, dat verven! Daar krijg ik nou energie van.
En...het knapt nog op ook.

1 opmerking:

  1. Het is ook een heerlijk werkje he dat verven. Je ziet het echt zienderogen opknappen.
    Die grenen kast met tekst is echt onwijs mooi geworden.

    Fijn (schilder?) weekeind.

    Groetjes,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Dat wordt altijd zeer gewaardeerd! Tot gauw!

Karin