zondag 22 maart 2009

De polder in...

We wonen in de polder. En hoewel het hier de afgelopen jaren duidelijk drukker is geworden met de komst van grote tuinbouwbedrijven, kan het zo op een vroege zondagmorgen nog lekker landelijk aan doen. Wat ik tegen kom is onder anderen schapen, kippen en pony's. Als ik het dijkje op ga heb ik een prachtig uitzicht.
De andere kant geeft uitzicht op de wereldberoemde Waterkering in de Waterweg.
Op de terugweg kom ik de geknotte wilgen van de buren tegen.
De Maasdijkse polder: best nog wel de moeite waard...!

11 opmerkingen:

  1. Vind dat je een mooie omgeving hebt.
    Er is dus van alles te zien. Voor degene die het willen zien zeg ik altijd maar. Want wij zien soms dingen die een ander niet eens opvalt.
    Fijne dag verder.
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou je hoeft niet eens ver weg dus.
    Het mooiste ligt dicht bij huis.
    Die knotwilgen super.....die gaan straks weer mooi uitlopen.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dus je hebt in ieder geval goed genoten van het mooie weer en van de ontluikende natuur.
    Kun je daar van opknappen he?
    Fijne zondag nog
    Groetjes,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat dat betreft kan ik je voor jouw stukje omgeving nog groot gelijk geven. Een kwartiertje verder en je hebt niet zo heel veel meer :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aan je foto's te zien echt wel de moeite waard !!
    Prachtig is die rust daar ,als je er maar oog vor hebt.
    fijne avond verder en tot de volgende keer
    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's van een prachtige omgeving, ik hou ook heel erg van zo'n landelijke omgeving, daarom heb ik weer heel erg genoten van je foto's.
    Fijne avond en groetjes, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach wat gezellig weer om een stukje Nederland te mogen zien in de lentesfeer. Bedankt en groetjes uit Virginia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat moet dat heerlijk zijn om daar te wonen !
    Fijne dag , groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Karin,kijk even op mijn blog!Little surprise for you!Groetjes Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoy Karin
    als je op je blog kijkt ,heb ik een verassing voor je,tenminste dat hoop ik.
    o,ja op mijn blog,sorry .

    OMa NIJN

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Dat wordt altijd zeer gewaardeerd! Tot gauw!

Karin