dinsdag 10 maart 2009

Van zwart naar wit...

En ja hoor, nog weer eentje.

Van zwart

naar wit!

11 opmerkingen:

  1. Hoi Karin, je bent weer lekker bezig met de schilderskwast, in één keer weer iets geheel anders, staat erg mooi.
    Fijne avond.
    Groetjes Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tussen de vormpjes zitten plastic-kanten onderzettertjes, die heb ik bij de Action gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Keigezellig, met de nadruk op kei!
    Leuk hoor zo leeker klussen. Zonnige groetjes uit Virginia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo, jij hebt zin aan de lente ......alles wordt al lekker fris bij jou met dat wit ....ik vind het mooi !!!
    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karin,
    heelijk fris hoor dat wit, ziet er een stuk beter uit vind ik.
    Het is altijd leuk iets een make-over te geven en dit is helemaal gelukt.
    Fijne dag, groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een verschil is dit dan weer niet? Het frist er zo van op....
    Doe je dat gewoon met latex????
    Nou fijne dag.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat frissen een hoop dingen toch lekker op na een likje verf.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou jouw plantjes staan er weer goed bij in die oude nieuwe potten.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Karin,Volgens mij hebben wij hetzelfde virus te pakken.Ik ben op het moment ook van alles aan het wit schilderen.Het zal wel in de lucht hangen.Maar de dingen knappen leuk op!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Dat wordt altijd zeer gewaardeerd! Tot gauw!

Karin