donderdag 16 juli 2009

Ander kleurtje

Als je de buitenboel toch verft, dan  gelijk maar een ander kleurtje. Dan kan je tenminste zien dat er geverfd is!
Dus ons huis verandert langzamerhand van blauw-wit naar helemaal RAL9010.
Het rek naast de deur, de waterpomp en de brievenbus komen er ook niet onderuit! De kwast er overheen!My Documents2
Onlangs bijgewerkt 
Eerst twijfelde ik even over de kleur. Nu niet meer. Mooi dat wit…!Onlangs bijgewerkt
De brievenbus is eerst netjes in de lak gezet, en daarna doorgeschuurd. Sommige mensen begrijpen daar niks van. Maar ik vind het stoer staan!
En zo gaan we stug verder met het verven van de rest van het huis. Dus ik hoop op meer mooie droge dagen.

5 opmerkingen:

  1. MOOI juist deze kleur, Lekker fris. OOk straks in de winter doet dit vrolijk aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Staat mooi hoor dat wit. En sommige mensen hebben gewoon geen smaak joh. Maar ik denk dat je op moet schieten , want volgens mij komt er veel regen.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er prachtig uit !
    Leuk dat kinderschoentje !
    Groetjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great work you made! I like your white details! Very nice post box!!!
    Wish you a great week end!
    Hugs
    Vale

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend geworden , en dat 'doorschuureffect' is helemaal geweldig !

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Dat wordt altijd zeer gewaardeerd! Tot gauw!

Karin