zaterdag 1 augustus 2009

Rondje door het dorp

‘s Zomers staan er in ons Westlandse dorp Maasdijk diverse kraampjes langs de weg. Er is van alles te koop. Kijk even mee, mischien is er wel iets voor jouw gading bij…!
En voor de prijs hoef je het niet te laten…!
Paprika’sMy Documents3

SierfruitMy Documents4

Gerbera’sMy Documents5 Chrysanten en pruimenMy Documents6

Alstroemeria’sMy Documents7

Pruimen- en bramenjam en pruimenMy Documents11 Bonen en calla’sMy Documents12

PlatycodonMy Documents8

Pot-zonnebloemen, hortensia’s en cyclamenRecently Updated1

11 opmerkingen:

  1. Ja dat vind ik ook zo fijn in ons dorp en de omgeving. Alles is te koop voor een lage prijs, lol. Ga er in het najaar altijd even langs voor de sierkalebassen ♥ VOOR de groente enzo is het voor mij op de fiets net ff te ver, maar wel fijn dat het kan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezelligheid in het dorp met al die kraampjes , ziet er heel leuk en lekker uit allemaal.
    Jammer dat je moestuintje niets is geworden , soms moet je het ook geprobeerd hebben en dat heb je .................
    Fijn weekend verder ,
    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat zoiets nog kan, mensen vertrouwen dat ze het geld er ook daad werkelijk neerleggen. Zo moet het toch kunnen, ik vind wel dat er veel in jouw buurt staan met van alles en nog wat. Leuk hoor!

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat word dan eens tijd dat ik er naar toe rij en wat dingen ga kopen...
    waar is het ongeveer? gewoon door heel maasdijk?

    Eergisteren heerlijk wezen bij het sonnetje, het pannekoekenhuis langs de snelweg, wat was dat weer overheerlijk zeg....hihi

    grappig foto's vooral die ene met videobewaking haha

    Fijne zondag

    Liefs caab
    Ps: mijn blog is weer geupdate hoor...sorry dat je het niet kon bij houden LOLxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh it's so lovely! Nice flowers and vegetables!
    Happy Sunday!
    Vale

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig ; en je hebt er erg leuke plaatjes van gemaakt !
    Nog een fijne zondag , groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er waanzinnig gezellig uit. Daarom is de zomer zo leuk, toch?! Wat een prachtig etiket op die pot jam. Mooie foto's heb je gemaakt, het geeft de sfeer goed weer! Dank je wel dat we even mochten meekijken.
    Lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Volgens mij ging er iets mis met het plaatsen van mijn reactie. Had geschreven dat dit de fijne dagen van de zomer zijn en dat ik het jampotetiket zo mooi vind. Je hebt van een prachtige dag, prachtige foto's gemaakt!!
    Lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk is het om te verdwalen in blogland. Al verdwalend kwam ik ook bij jou terecht. Heb je hele blog bekeken in één keer. Dat zegt genoeg toch? Ik kom zeker nog eens terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende foto's heb je weer geplaatst!
    Ik moet dan geregeld denken aan de tijd met mijn oma... samen fietsten we door de polder en kwamen we allerlei kraampjes tegen.
    Oma is niet meer ( helaas) maar de kraampjes blijven... mooi!!!!
    Ik blijf je blog volgen!
    Madeliefste

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Dat wordt altijd zeer gewaardeerd! Tot gauw!

Karin