woensdag 21 oktober 2009

Raadsel

Hier en daar is het inmiddels bekend dat ik nog wel eens een kastje, tafel, bordje of kinderstoel verf. En er wordt met me mee gedacht, dat blijkt maar weer!

Kreeg ik vorige week nog onverwacht een grenen buffetkastje ( inmiddels in gebruik genomen door dochterlief) , 1vanmiddag was er weer een verrassing! In de schuur stond een oudere, maar zeer solide kinderstoel. Wie hem daar neergezet heeft? Ik heb werkelijk geen idee. Nu kunnen ze beter wat bij je brengen, dan bij je weghalen, dus daarover klaag ik zeker niet! Maar ik hoop wel dat dit raadsel nog wordt opgelost, en dat “de dader” zich meldt!

IMG_3605 IMG_3607

8 opmerkingen:

  1. Ik ben het niet geweest hoor, dan weet je dat alvast ha ha!

    Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben het ook niet geweest. Maar wel een leuke verrassing. Zou er nog een diepere bedoeling achter zitten, vraag ik me meteen af... Laat je ons ook zien hoe de kast en deze "nieuwe aanwinst" uiteindelijk geworden zijn ? Altijd leuk om te zien natuurlijk !
    Succes met schilderen en als je nog hulp nodig hebt... laat maar weten !

    Groetjes,
    Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik was het ook niet hoor! want dan had ik 'm vast zelf gehouden!!!
    super mooi, zeker na een verfbeurt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O jeetje.....de ooievaar misschien? Of wil je ons iets vertellen misschien? Hihihi, spannend is het zeker!
    Groetjes uit Virginia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou ja...dat meen je niet!! Laat je het ons nog even weten als de "dader" boven water is...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hahahahaha dat meen je niet, net wat je zegt ze kunnen beter iets brengen dan halen;-))
    En wat voor kleur gaat het worden??????

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wou dat ze bij mij eens zoiets neer zouden zetten zeg!
    Pure nostalgie trouwens die kinderstoel want ik had die 26 jaar geleden ook voor mijn eigen kinderen maar dan in het wit.Drie kinderen en zoveel jaar later leek hij ook wel brocante toen hoor,haha. Geen idee trouwens waar ik die ooit gelaten heb. Waarschijnlijk weer doorverkocht toen.
    Laat je zien wat je ervan gemaakt hebt?

    Groetjes,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nope; ik ben het ook niet geweest, al zou ik het wel willen. hoe meer kasten hoe beter voor alle spulletjes. dan maar weer schilderen he, er komt vast iemand nieuwsgierig kijken......

    groet, lavender

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Dat wordt altijd zeer gewaardeerd! Tot gauw!

Karin