vrijdag 27 november 2009

Sidetable nu echt af!

IMG_4580De was uit de sidetable verwijderd.IMG_4689Bovenblad geschuurd en onderstel in de grondverf.IMG_4734 Leuk, maar nog niet helemaal naar mijn zin…

Dus heb ik heb bovenblad nog 2x in de vergrijsd noten beits gezet. Er overheen 2x een laag glitsa meubellak, ter bescherming van het bovenblad.  Op het onderblad is de tekst La vie de Campagne geschilderd. Uiteraard met de hand! Er zijn rechts 2 leuke haakjes aangebracht. En de laadjes zijn voorzien van stevige gietijzeren komgreepjes. 

Ja…nu is hij echt helemaal af!IMG_4788IMG_4786-1IMG_4787-2IMG_4791

10 opmerkingen:

  1. SCHITTEREND!! Hij is echt heel mooi geworden, joh wat een verschil.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt wel een vaste hand, dat je de tekst er zo mooi op hebt kunnen zetten. Met de nieuwe greepjes erop is het inderdaad mooier, de sidetable ziet er super uit!

    Fijn weekend!

    Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjonge wat doet dat veel hè die afwerking! Erg mooi geworden! Je bent er maar druk mee.. Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is echt ontzettend mooi geworden, helemaal gaaf!! Mijn comlimenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. It's so beautiful! You made a nice work...I like the words you wrote on it and the way you arranged it!
    A nice week end to you!
    Vale

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, dit doe je echt supergoed, m'n complimenten hoor. Zo'n sidetable wil iedereen wel hebben staan!

    Groetjes
    Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw helemaal geweldig is je sitetabel geworden, wat een beetje verf al niet kan doen he...
    Groetjes Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zo! Mooi staaltje werk heb jij verricht, hij ziet er hartstikke mooi uit!
    Een sidetable is zo leuk he, ik heb er ooit ook één gehad, een hele oude, waarom ik die weg heb gedaan zou ik absoluut niet meer weten( stom stom!) maar daar heb ik in iedergeval heel veel plezier van gehad ;) steeds weer veranderen en schuiven om er weer iets moois van te maken, leuk!

    Geniet ervan! Fijn weekend..

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig!! Heel erg mooi gedaan! Ik wil mijn dressoir wit maken maar nu schijnt hij in de was te zitten, heb je tips hoe ik hem daar uit haal? Bvhd!! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Dat wordt altijd zeer gewaardeerd! Tot gauw!

Karin