maandag 9 november 2009

Was verwijderen…

Vorige week heb ik een mooie sidetable gekocht via Marktplaats. Ik vroeg nog aan de verkoper; ‘staat hij in de was?  Nee, hij stond niet in de was, en hij werd zelfs thuisbezorgd. Het is een mooie tafel, maar helaas, hij stond wel in de was. IMG_4580IMG_4579

Zo ook een leuk salontafeltje, waarvan ik al helemaal weet hoe hij moet worden.

IMG_4516IMG_4519IMG_4517

      Dus gewapend met terpetine en een schuursponsje ben ik flink in de weer geweest. De tafels uiteindelijk goed schoongespoeld met water. Nu maar hopen dat het voldoende is. Wat een werk zeg…

IMG_4521

5 opmerkingen:

  1. jeetje, jij zorgt wel voor voldoende werk he? allemachtig joh 3 meubelstukken die ff gerestyled moeten worden. Daar ben je wel mee bezig tot de kerstdagen. hahaha st juttemus?
    ik wilde dat ik naast mijn werk tijd had om dat te doen! veel succes en maak er weer wat moois van he?

    Groet,
    Lavender

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh, mooie tafels heb je...ja, ik heb zelf ook al eens meubels onder handen genomen, maar er gaan heel wat uurtjes in zitten! Toch is het eindresultaat altijd zo leuk, dat ik het er wel voor over heb!

    Succes en ik ben benieuwd wat je allemaal van plan bent! Laat je nog wel zien toch?

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heej Karin,

    Je collage is een schatje geworden, leuk dat je meedoet.
    wat een super team zijn jij en je vriendin als fotograaf duo, en zoveel geluk met het weer.
    en dan je meubels hahahaha je bent een bezige bij, ik ben heel erg beniuwd hoe het gaat worden.
    ik vind het dapper dat je de tafel zo onder handen neemt ik heb mijn meubels die in de was stonden zo over geverft met witte latex, ja ik ben mevrouw ongeduld een hele slechte eigenschap.
    Maar door dat vele werk gaat het wel heel mooi en duurzamer worden dan mijn verfcreatie je al best eer van je werk hebben, fijne avond en groetjes van mij, Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave aanwinsten weer zeg.
    Weer aardig wat tedoen maar volgens mij hou jij daar van. Werkse maar weer zou ik zeggen dag dag, gr Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Karin,

    Wat een mooie dingen maak je zeg!
    Even een vraagje, ik heb dezelfde meubels als de koloniale sitdetable die je gerestyled hebt. Ik wil ze ook gaan restylen,
    zou je willen/kunnen vertellen hoe je het precies hebt gedaan?
    Groetjes,
    Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Dat wordt altijd zeer gewaardeerd! Tot gauw!

Karin