zaterdag 28 november 2009

Wintersfeermarkt ‘t Penseeltje

     Vandaag was er in De Lier bij Anja Keijzer van ‘t Penseeltje een wintersfeermarkt.

Sfeer was er …en meer!

Geniet even mee!Wintersfeermarkt Anja Keijzer 281109 (2)Wintersfeermarkt Anja Keijzer 281109 (4)Wintersfeermarkt Anja Keijzer 281109 (5)Wintersfeermarkt Anja Keijzer 281109 (7)Wintersfeermarkt Anja Keijzer 281109 (6) Wintersfeermarkt Anja Keijzer 281109 (8)Wintersfeermarkt Anja Keijzer 281109 (9)

Wintersfeermarkt Anja Keijzer 281109 (15)Wintersfeermarkt Anja Keijzer 281109 (10)Wintersfeermarkt Anja Keijzer 281109 (12)

Wintersfeermarkt Anja Keijzer 281109 (1)Wintersfeermarkt Anja Keijzer 281109        Wintersfeermarkt Anja Keijzer 281109 (20)Wintersfeermarkt Anja Keijzer 281109 (16)Wintersfeermarkt Anja Keijzer 281109 (17)Wintersfeermarkt Anja Keijzer 281109 (19)

13 opmerkingen:

  1. ik geniet even mee hoor van de wintersfeermarkt, mooie foto's met prachtige gedecoreerde tafels, een heel fijn weekend en bedankt voor je prachtige foto's

    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel gezellig uit! Zelf zou ik vandaag naar een Winterfair gaan van Klein Profijt in Oud-Beijerland. Maar ik kon niet weg omdat de door ons georganiseerde Dag van de Viool door veel mensen werd bezocht. Ik vond het wel jammer, want net als jij had ik een hoop sfeerfoto's willen maken. Maar ja, een mens kan niet overal tegelijk zijn. Dus geniet ik maar van jouw sfeerfoto's!
    Fijn weekend, geniet er van!
    Lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb even mee genoten hoor! Prachtige foto's weer en je side table uit je vorige blog is ook heel erg mooi geworden. Top!

    Fijn weekend verder.
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er allemaal erg gezellig uit...het is helaas een beetje uit de buurt! Heb je nog iets gekocht?

    Fijne avond nog!

    Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet er er mooi en sfeervol uit..
    Dankzij deze mooie foto's kunnen we toch een beetje meegenieren van deze wintersfeermarkt van Anja..

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie sfeer foto´s,je sidetable is erg mooi geworden.

    Fijne avond/zondag,gr Inka en André.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag daar ben ik weer even. Hi, hi kan er geen genoeg van krijgen. Mijn tweede bezoekje heeft een reden. Ik ben zo weg van je vogeltaarten. Nu had ik daarover een vraag. Ik heb momenteel voor mijn Hoeksche Waard Magazine/Polder Glossy het februari en maartnummer in voorbereiding. Voor het maartnummer heb ik enkel blogdames gevraagd of zij voor mijn Paasnummer wat foto willen zenden van hun versierde Paaseieren en een beschrijving van hoe te maken. Ik heb daarop leuke reacties gekregen en deze pagina's gaan er heel leuk uitzien. Toen bedacht ik ineens dat het februarinummer natuurlijk een echt winternummer is. Zou jij mee willen werken door wat verschillende foto's ( een stuk of 5)te zenden van je vogeltaarten, liefst ook die met de vogeltjes er bij of er op. Misschien zou je er dan een 'recept' bij kunnen zetten hoe de taart gemaakt wordt. Of geef je liever het geheim van de smid niet prijs? Het is maar een vraag hoor, wanneer je er helemaal niet voor voelt ook goed. Maar ik ben er helemaal weg van, dus ik dacht misschien is het voor jou leuk wanneer ik er een pagina van maak en ik zet je naam en blog er bij zodat mijn lezers ook je blog gaan bekijken. Wanneer het je wat lijkt zou je me dan even willen mailen. Dan kunnen we wat afspreken over het eventuele aanleveren van het materiaal. Brutaal hè! Maar zie het maar als een compliment!
    Lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige sfeervolle foto's, ik krijg een echt Kerstgevoel.
    Fijne zondag.
    groetjes Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. All of these pictures are so beautiful. You have a very lovely blog and i love visiting.
    Best wishes, Natasha.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het was geen muis, maar een kleine, jonge rat.
    Dus toen laaide hier de discussie weer op!
    Je kunt toch alles wat toevallig hier over het erf loopt omdat het honger heeft niet zo maar dood maken. Je hebt gelijk, wanneer je spreekt van een plaag. Maar wat is een plaag? Een zwangere rat ,met later 6 jongen. Dan laait de discussie alweer op jonge krigen ook weer jongen. Pfff, ik vind het maar moeilijk. Ik dacht, ik gooi het gewoon in de groep! Ben benieuwd naar de reacties.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mea,,, dat is een hele gezellige kerstmarkt geweest,dat kan je goed zien aan je foto's.wat een leuke spullen. weet jewat ik mooi vind,,dat schilderij met tulpen.

    groetjes oma nijn

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This fair looks very interesting! Beautiful Xmas ornaments and I love the glassware! Also the cookies look very delicious!
    A nice new week to you!
    Vale

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijk sfeertje, ziet er erg gezellig uit.
    Leuk dat ik even mee mocht genieten.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Dat wordt altijd zeer gewaardeerd! Tot gauw!

Karin