zondag 27 december 2009

Top-blogs…

Aan het eind van 2009 wil ik jullie allemaal bedanken voor jullie mooie blogs, de reacties, de foto’s en de verhalen! Wat een creatieve vrouwen zijn er wereldwijd! Het volgen van jullie blogs is een zeer prettige tijdsbesteding. 
 De blogs die ik volg zijn allemaal op een verschillende manier inspirerend. Toch heb ik, zoals jullie waarschijnlijk ook wel hebben, mijn  favorieten. Deze voor mij vijf ‘Top-blogs’ wil ik hier dan ook even noemen.

Mijn Blogtop 5 van 2009 
( ze staan alle 5 op 1!)
De laatste dagen van 2009 zijn inmiddels aangebroken.
Tijd om oliebollen te bestellen…
69269-a
En hoewel het kerstboompje zich fantastisch houdt dit jaar, gaat  hij er toch 1 januari uit, samen met alle kerstversieringen..
Goede voornemens?  Geen…    Gewoon op de oude voet verder.   Dag voor dag voor dag voor dag…

2 opmerkingen:

  1. Ben je ook al kerstmoe? Ik zit ook al weer te verzinnen hoe ik het ga doen als volgende week de kerstspullen er weer uit gaan.
    Lang naar uitgekeken,van genoten maar ook alweer een beetje zat nu...en mijn boompje houd zich niet zo goed...hij is aan het eind van zijn latijn, het arme ding.
    Fijne jaarwisseling!
    Groetjes,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. These blogs are all faboulous!
    Wish you a wonderful new year!
    Vale

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Dat wordt altijd zeer gewaardeerd! Tot gauw!

Karin