zondag 20 december 2009

Kerstwens

Naamloos[6]

6 opmerkingen:

  1. nou zo mooi en zulke warme wensen, dit wens ik jouw ook toe en ik hoop dat we net zulke gezellige blogmomenten met elkaar hebben als in het afgelopen jaar.

    Lieve groet Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lieve en mooie wens,en ik wens je van het zelfde hooren dat de vogeltjes maar goed door het vele vuurwerk heenkomen.ik viend dat het ergste,de eerste 14 dagen is er geen vogel meer tezien.

    groetjes oma nijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love the gorgeous picture.

    I hope that you have a very Merry Christmas and that you have fun playing in the snow!

    Best wishes, Natasha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lieve Karin, wat een mooie Kerstwensen en ook je kaart is een genietmoment. Ik wens jou ook hele fijne dagen en een nieuw jaar vol van Geluk.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee,dit had ik toch al eens gezien? Of was dat voor een give away.
    Efin,blijft mooi en ik wens jou ook hele fijne feestdagen toe.
    Groetjes,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel voor al je wensen! Ik wens jou en je gezin uiteraard alle goeds toe en een gezond en creatief 2010!! Je roodborst heeft een prominente plaats op de pagina gekregen. Ik heb de opgemaakte versie al gezien. Gemeen hè dat het nu nog tot februari duurt eer je hem te zien krijgt. Maar ik kan je vertellen dat het er heel mooi uitziet. Heb trouwens van de week de kerstman ontmoet op zijn logeeradres, hem gefotografeerd in bed en in bad...kijk maar even op mijn blog!
    Lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Dat wordt altijd zeer gewaardeerd! Tot gauw!

Karin