zondag 31 januari 2010

High Tea

Een high Tea op een witte zaterdag in januari, op en in een geweldige locatie. Een privé-hooischuur!IMG_7175IMG_7176

Er werd begonnen met het zoete gedeelte en thee.IMG_7183IMG_7202IMG_7236P1160620 Smaakjes genoeg…IMG_7373IMG_7188Pictures

De high tea was georganiseerd voor het goede doel, door deze twee vriendinnen. Onlangs bijgewerkt Het tweede gedeelte was hartig en daar werd een sapje, koffie of wijn bij geschonken. Het was erg gezellig én erg lekker!IMG_7316

11 opmerkingen:

  1. Dat ziet er idd wel erg lekker en gezellig uit! En dat het voor een goed doel is, is helemaal geweldig!

    Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a great tea-party! Lucky you!
    Happy new week!
    Vale

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch wel bijzonder hè, die foto van jullie met theepot in de sneeuw. Ik hoop dat het een hele goede middag voor het goede doel is geweest.

    Groetjes Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karin,

    Wat een leuk idee om op deze manier iets voor het goede doel te doen. Het ziet er zeer gezellig en smakelijk uit!!
    Groetjes
    Almay

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goh,wat heb ik een hoop posts van je gemist.
    En wat ziet die High Tea er verrukkelijk uit! Mmmmmm.
    Fijne week.
    Groetjes,Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er heerlijk uit!!
    Wat een mooi idee op zo'n manier geld in te zamelen!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karin,

    Wat ziet dat er gezellig uit zeg!!
    En ontzettend leuk om dit zo te organiseren.

    Liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Karin, dat ziet er heel erg gezellig èn smakelijk uit. Heerlijk hè zo'n High tea, ik heb dit in december samen met mijn zussen gedaan. Een prachtige locatie ook.
    Fijne dag.
    Groetjes Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er goed uit zeg, lijkt mij ook zo leuk om te gaan doen (hightea's organiseren) ach wie weet ga ik het wel combineren met al mijn andere plannen..
    Groetjes madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo wauw, Karin dat ziet er lekker uit! Het Magazine is donderdag via SelektMail verzonden en zoals ik verneem van iedereen is de bezorging binnen de Hoeksche Waard een paar dagen, maar naar buiten toe duurt dat wat langer.Maar hou het toch maar even in de gaten. Misschien bezorgen ze net als de TNT niet op maandag. Zou het tijdschrift wellicht op dindag bij je in de bus moeten liggen. Laten we nog maar even afwachten, lukt het niet, gaat er alsnog een met de TNT. Oeff je geduld wordt wel op de proef gesteld! Maar komt goed!
    Lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Karin,
    mmmh ziet er goed uit zeg en ook nog eens voor een goed doel,helemaal top. En earl grey thee is mijn lievelings smaak, ik ga gauw een kopje zetten.
    groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Dat wordt altijd zeer gewaardeerd! Tot gauw!

Karin