donderdag 7 januari 2010

Schildersezel

Oké, ik weet het, ik ben op het gebied van tekenen en schilderen geen kunstenares. Maar mijn lerares zegt dat, ook als je geen aangeboren talent hebt, je het wel kan aanleren. Maar dan moet je oefenen, oefenen, oefenen! IMG_6698-1
Ik heb nu toch eindelijk ook een schildersezel gekocht. Het eerste ‘kunstwerk’ ( nog steeds in het schetsboek) wat ik de moeite waard vond heb ik er op staan. Het is acrylverf, al heeft het wel iets aquarel-achtigs.IMG_6699
En de orchidee hoort eigenlijk zo te liggen!
Maar goed…
we blijven oefenen, oefenen, oefenen!

15 opmerkingen:

  1. Jeetje wat mooi! Die kleuren ook!
    Ik vind tekenen ook leuk, maar heb er het geduld momenteel niet voor, dus vind het heel knap dat jij dit gemaakt hebt.

    Hoe lang heb je er aan gewerkt?
    Liefs, Susanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello there!

    Oh what a wonderful blog you have. The pictures are awesome to look at, and inspires me so much.

    Thank you for the comment on my blog;).

    I will soon be back here, and if it´s ok with you, I will put you on my bloglist?

    Have a perfect day/Camilla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jag kan inte förstå att din lärare sade så. Jag tycker du är jätteduktig. Jag har själv gått på kurs( akvarell) men det har inte blivit några stora verk, bara skisser....men det är sååå roligt . Lycka till... Agneta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Misschien geen "kunstenares" maar OH wat is het mooi. Talent is zeer zeker heel erg aanwezig en IK doe het je echt niet na, lol. Ik heb andere talenten zullen we maar zeggen hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedaan hoor. Vind het altijd knapals iemand dat kan. Mijn zus schildert ook, kan er weleens jaloers op worden. Het gevoel zou ik wel kunnen aanleren, maar mijn handen willen dat niet meer.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi, so beautiful and delicate watercolor!!! I just can´t catch up with your daily post, sorry...
    Muchos cariños,
    Maria Cecilia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nou ja jij doet jezelf echt veel te kort dit is waanzinnig knap en mooi, ik zou dit een mooi plekje geven en echt heel gauw uit je schetsboek halen.

    lieve groet Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou, ik vind het anders een hele prestatie...dat doe ik je niet na!

    Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Today isn't so cold but unfortunately we'll have bad weather for the week end...they say!
    Beautiful painting! Did you make it???
    Have a nice and sunny week end!
    Vale

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Thank you for join to my readers!:)
    So, I found your so beautiful blog and wanted to join your reader, too:)

    Happy weekend to you!:)

    Hugs, Marge

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is toch mooi!
    Het is inderdaad veel oefenen,goed kijken en veel schetsen.
    Ik weet er alles van. :-)

    Succes!!!

    Groetjes,
    Petra(puck)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kan het nog mooier dan!? Ik vind het echt prachtig....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oefening baart kunst, zegt het spreekwoord.
    Ik vind dat dit je al prachtig gelukt is, het lijkt zeker wel een aquarel.
    Groetjes Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou,daar mag je best trots op zijn hoor.
    Bij mij staat de schildersezel al héél lang ongebruikt in mijn schilderskamertje. Misschien komt de zin/inspiratie nog wel eens een keertje.
    Jij moet lekker doorgaan hoor...het gaat hardstikke goed.
    Groetjes,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Dat wordt altijd zeer gewaardeerd! Tot gauw!

Karin