maandag 29 maart 2010

Gelukkig…

Geef me een kwast en een pot verf, en ik ben gelukkig! Heerlijk vind ik het!IMG_8977-1IMG_8978Vanmiddag heb ik me buiten ( helaas nog geschikte binnenruimte gevonden) weer eens ouderwets uitgeleefd op de sidetable ( toch maar helemaal wit),IMG_8987 de salontafel met lade, waar ik in november al mee begonnen was…IMG_8984-1IMG_8986-1IMG_8981-1IMG_8982-1…en de ouderwetse kinderstoel.IMG_8980-1

‘t Is allemaal nog niet helemaal af. Maar vandaag, na een productief middagje, schiet het aardig op! De verf die ik gebruik is op terpentinebasis, deze wil buiten nog niet echt heel snel drogen bij deze temperaturen. Maar wat dat betreft gaan we de goede kant op met het weer!

17 opmerkingen:

  1. Hoi Karin,
    Wat ben je alweer actief geweest! Ik merk het ook aan manlief (DE klusser, hier) het mooiere weer en vooral het feit dat het langer licht blijft nodigt weer uit tot de klus-kriebels!
    Lieve groet, Nieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat knapt alles toch lekker op met een likje verf.....
    Als ik je nu een pot geef, kom je dan gezellig ook bij mij langs....?
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heej bezige bij, wat een mooi resultaat leuk hoor de kinderstoel in het wit.
    Wat krijg je energie he van al die voorjaarsprikkels en het word heerlijk licht bij je en je salontafel een plaaaaatje!!

    liefe groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het mooi! Witte meubels vind ik prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karin,

    Wat wordt alles vrolijk en fris met een likje verf. Ik sta meestal ook in de tuin te rommelen maar dan moet het wel droog blijven. Mooi geworden hoor!

    Groetjes
    Almay

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo je bent lekker bezig zeg, ziet er goed uit allemaal.
    Groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja mooi weer brengt bij mij ook de lust tot verven naar boven. Al dat wit doet zo heerlijk nieuw en fris aan. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gelukkig voor jou komt het goede weer eraan en kun je lekker buiten staan. Leuk om je zo creatief te zien.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb een paar weken geleden mn donkere meubels verruild voor witte... moest enorm wennen, maar ik vind het prachtig. zo ook jou geverfde meubeltjes, erg mooi hoor. Je salontafel vind ik echt gaaf.
    groetjes jacqie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Karin,
    wauw wat ben jij actief bezig geweest met de kwast, wil hier de salontafel ook nog steeds wit hebben (hij is nu koloniaal bruin)maar heb nog niet de moed om eraan te beginnen. Maar ik begin er echt aan, waarschijnlijk in de meivakantie. Heb ik nog even de tijd om me er op voor te bereiden hihi.
    Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hello Karin! A lot of handwork for you too! Faboulous furniture! I love the kid chair...unfortunately my children are grown up!
    Enjoy a nice Easter week!
    Hugs
    Vale

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ijverig! Het is allemaal wel heel erg mooi geworden hoor.
    En ik vind de foto's van de meerkoetjes heel erg schattig!
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er super uit!Sta er altijd van te kijken hoe alles er altijd zo veel leuker uitziet in wit!Helemaal mijn ding hoor!
    Groetjes Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een ijver allemaal en wat wordt het allemaal weer mooi.
    Ik heb ook even wat oudere posts van je gelezen en heb weer mooie dingen voorbij zien komen.

    Ik wens je alvast een heel fijn paasweekend toe!

    Groetjes,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou, maar goed dat je niet hier woont. Komt met bakken uit de hemel! Maar niet getreurd, ik heb alvast het nodige voor je buiten gezet, kun je lekker bij mij aan de gang. Hi, Hi, Ja ik weet hoe ik met 'verslaafden' moet omspringen...Kom maar op!
    Lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hallo jij hebt dezelfde hobby als ik het opknappen van meubeltjes ook in die styl
    staat het dressoir al op marktplaats
    het is heel leuk geworden
    vr gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Dat wordt altijd zeer gewaardeerd! Tot gauw!

Karin