donderdag 11 maart 2010

Schaapjes

Zoals ik kennelijk ‘iets’ met hartjes heb, heb ik ook ‘iets’ met schaapjes.IMG_8376 IMG_6826In weer en wind ( en sneeuw) staat dit stelletje buiten. IMG_8378Zo ook dit arme schaap. Ooit was hij de helft van een duo. Maar zijn wederhelft is tijdens een storm naar beneden gekletterd, en heeft dit niet overleefd. IMG_8189Dit gezellige gezinnetje wordt omstreeks Pasen weer van stal gehaald.

IMG_8201IMG_8198Ook deze vier grappige schaapjes vrolijken rond Pasen de boel een beetje op. SchaapjeÉén van die grappige schaapjes heb ik proberen te schilderen. En, al zeg ik het zelf: best leuk gelukt!  IMG_8459-1IMG_8447Maar de leukste schaapjes vind ik toch die pasgeboren lammetjes, die van gekkigheid niet weten hoe ze het hebben, voor het eerst in de wei! 

Het komt er weer aan….  heerlijk!

8 opmerkingen:

  1. leuk al die schaapjes! Wij verwachten vandaag of morgen ook de eerste lammetjes...altijd weer leuk en echt lente!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karin,

    Schaapjes roepen bij mij een echt lentegevoel op. Dit jaar helemaal want het is aardig winter geweest.
    Veel lenteplezier!

    Groetjes
    Almay

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig al die schaapjes. En Lammetjes zijn inderdaad het toppunt van lente gevoel
    Fijne dag, Groetjes Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love pasgeboren lammetjes...als ik die zie kan mijn dag echt niet meer stuk!
    Al zijn je andere lammetjes ook dotjes hoor...zo heeft iedereen wel iets aparts wat hij/zij leuk vind he!

    Al vind ik koeien sparen en dan van wc-rolhouder tot theemuts echt heel erg hihi (ooit bij man bijt hond gezien, wat een bende!)

    Fijne dag!
    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gisteren toevallig geprobeert een foto te maken van de lammetjes van de overbuurman, helaas waren ze te ver weg. Ik houd moed, zeker als ik jouw foto's zie. Groet, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig al die schaapjes maar de leukste is de onderste!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk je schaapjes en je schilderstuk is mooi geworden. Maar de echte lammetjes, ja dat is lente.

    Daag
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gelukkig zit het zwarte schaap er niet tussen.
    Altijd zo zielig.......
    Mooi hoor je schilderijtje, hij is super gelukt volgens mij.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Dat wordt altijd zeer gewaardeerd! Tot gauw!

Karin