woensdag 28 april 2010

Op herhaling

Gisteren heb ik in in Hoek van Holland ( natuurlijk via Marktplaats) een sidetable opgehaald.

IMG_0518

  Hoe deze nieuwe aanwinst gaat worden, daar laat ik mijn gedachte nog even overgaan. Eén ding is zeker, zo als ie nu is, blijft hij niet!

Al eerder heb ik een zelfde model in de krijtverf gezet, en die is toen, vind ik zelf, erg leuk geworden ( zie foto hieronder). 08-08-08_035

Het oud grenen dressoir is bijna klaar. IMG_0386De laden zijn inmiddels voorzien van de tekst. IMG_0521

Het grenen tafelblad is  voor 1/3 kaal. Na het afschuren van vernislaag en de beits, stuit ik toch nog weer op oude was. Elke keer maar een stukje…IMG_0523

11 opmerkingen:

  1. De andere sidetable ziet er erg mooi uit, ik wens je veel plezier en succes met klussen!
    De resultaten zien we wel weer voorbij komen :)

    Oja irritant he..die was..dat kost aardig wat tijd om dat weg te krijgen, zet 'm op! Het is gelukkig lekker weer :)

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Karin ,

    super je opgepimpte meubelen !!!

    groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben gek op letters, ben dus helemaal weg van je nieuwe kastje.

    Groeten,
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohhh meid wat een werk maar wat word het mooi heerlijk al die lichte meubels.
    Ik vind je een echte doorzetter,

    lieve groet Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Marktplaast is voor jou ideaal, daar kun je veel mooie vondsten scoren! Succes met de side-table, ik ben benieuwd hoe ie wordt!

    Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die sitetable met krijtverf vind ik echt prachtig!
    Ik wens je een fijne dag,
    groetjes Jacqie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet dat er goed uit! Helemaal super als het af is....maar de weg er naar toe is lang begrijp ik!
    Veel plezier dan maar...lieve groet jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat is het mooooooooi,

    ik ben ook vaak op zoek naar oude mobels op maarktplatz.

    groetjes van Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een verschil die sidetables. Echt heel mooi met dat krijverf. Ben benieuwd wat je er nu van gaat maken.
    Wel veel werk hoor, maar alles wordt dan ook wel prachtig.
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey I just found your blog! It is sooo gorgeous!!!Have a nice evening! Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tja prachtig hoor kan niet anders zeggen. Vind je meubeltjes geweldig worden helemaal mijn stjl ook..
    Groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Dat wordt altijd zeer gewaardeerd! Tot gauw!

Karin