dinsdag 20 april 2010

Werkplek werpt eerste vruchten af!

Wat kan je lekker door werken op zo’n plek helemaal van jezelf! Afgelopen week heb ik al aardig wat uurtjes doorgebracht met schuren,  gronden en  schilderen. Ook werden er een tafel en een ladenkast uit de boenwas geholpen, altijd  weer een behoorlijke klus. Maar ik heb het er helemaal naar mijn zin!!! En…de eerste resultaten zijn er inmiddels.

KinderstoelIMG_3607 voor kinderstoel lief (2)kinderstoel lief (3)na

en de etagère,1VoorIMG_9994 na

Het begin is er!

6 opmerkingen:

  1. Wat heerijk dt je zo lekker aan de slkut op e eigen pekkie

    Groeten,
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karin, wat heerlijk dat je het zo naar je zin heb op je iegen stekkie en wat knap jij de meubeltjes toch altijd weer prachtig op, mijn complimenten hoor, de kinderstoel is echt prachtig geworden.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze leuk geworden, je moeite is zeker beloont.
    Leuk om van oud,nieuw te maken.
    Zou het leuk vinden als ook eens een kijkje op mijn blog komt nemen.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben weg van de kinderstoel, wat gaaf zeg!!!
    Fijn dat je een plek hebt gevonden om lekker te kunnen werken. We hopen nog veel langs te zien komen!
    Groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk zo'n plekje en je gaat als een speer!

    Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig, hoe je alles weer als nieuw maakt.
    Fijn hoor dat je je eigen stekkie hebt.
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Dat wordt altijd zeer gewaardeerd! Tot gauw!

Karin