zondag 31 oktober 2010

Het gaat lekker….

 

Het gaat lekker in het huisje. De slaapkamer, hal, badkamer/toilet en de woonkamer zijn geverfd en gewit. Aan de muren wordt gewerkt,IMG_9895 en de vloer is gekocht. IMG_9889Ook de stoeltjes ‘Provence’ van Karwei zijn binnen. IMG_9876Via Marktplaats kwam ik aan dit gasfornuis en de koelkast.IMG_9748IMG_9745

Ook via Marktplaats kocht ik dit rolluikbureau. Hij staat in de was. Dus, eerste de was eruit werken. Dit is een flinke klus. En daarna wordt het bureau geverfd. IMG_9878Weer genoeg te doen dus, deze weekIMG_9882

14 opmerkingen:

  1. Hoi Karin,

    Dat gaat heel mooi worden!!
    Heel veel succes met de klussen maar straks ook lekker genieten in je eigen paleisje!!

    Groetjes
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, jullie schieten al aardig op, heel veel succes nog met al 't klussen!

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Morgen,
    Het klussen gaat de goede kant op! En wat en geweldig bureau heb je gekocht, ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat.

    SUCCES!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig bureau! Mag ik vragen hoe jij de waslaag eraf gaat halen?
    Ik vind dat zo'n rotklus.

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hihi waren we nu op zoek naar hetzelfde bureau voor de computer?? ik zag hem staan! Ik ben op zoek naar een donkere variant want bij mij in huis geen wit.
    Mooi hoor ik ben benieuwd hoe hij eruit gaat zien.
    fijne avond
    en succes met dit mega project
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh wat leuk,kan het bijna niet afwachten meer te zien.
    groetjes sevi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi bureau zeg.....word ie wit?
    Schiet al lekker op daar geloof ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het wordt prachtig en gezellig dat zie ik aan je spullen. Welke kleur krijgt het bureau? Lekker hè, marktplaats.
    Niet te hard werken hoor;)
    Groetjes
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het wordt een heel mooi huis. Ik heb nog een vraag. Hoe haal je de was van de meubels uit?. Ik heb een ontzettende mooie kas van mijn oma gekregen en ik zou het leuk vinden om de kast in het wit te verven, maar er ligt een laag was erop. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dus de kop is er af! Harstikke fijn, succes met de rest van de klussen.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog genoeg werk zo te zien..maar het gaat vast een gezellig huisje worden.
    Succes!!!
    Groetjes,
    Petra(puck)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig bureau! Veel plezier met het klussen!!!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Dat wordt altijd zeer gewaardeerd! Tot gauw!

Karin