donderdag 21 oktober 2010

Om het huisje….

Sinds vorige week ben ik de eigenaar van dit leuke huurhuisje. Het is groot genoeg voor mij, heeft daarbij een ruime zolder en een berging. Ook, en daar ben ik wel heel blij mee, heeft het huisje een voor- en achtertuintje. Momenteel wordt er flink geschuurd, gewit en geverfd. Ook heb ik afgelopen zaterdag het voortuintje bijna leeggehaald. Mijn vader sloopte de flinke boom uit de voortuin, Onlangs bijgewerkt1

 Voortuin
en ook spitte hij het achtertuintje om! Er staat nu alleen nog een hortensia. De voor en achtertuin liggen er nu netjes bij, later ga ik er iets moois van maken. Nu eerst de binnenboel voor elkaar zien te krijgen. De geverfde potten uit de vorige blogpost hebben al en plekje bij de voordeur…

Onlangs bijgewerktAchtertuin

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je huisje! leuk hoor enne ik weet zeker dat het er erg gezellig uit gaat zien. Daarvoor heb jij ideeen genoeg!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey karin,wat leuk.ben benieuwd hoe het er binnen gaat uitzien.
    groetjes sevi

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Dat wordt altijd zeer gewaardeerd! Tot gauw!

Karin