vrijdag 19 november 2010

De laatste loodjes…

Het lijkt stil, maar er wordt hard gewerkt. Het meeste verfwerk en de vloeren zijn  klaar. Een aantal dingen moet nog afgewerkt. Ook komen er in de woonkamer nog nieuwe vensterbanken. IMG_0092-1IMG_0093-1IMG_0096
De vitrinekast is in huis, en de binnenkant en de planken hebben in middels de kleur Boulevard-grijs van Histor gekregen.
IMG_0072IMG_0089-1De eettafel is af. Ik vind het bovenblad mooi geworden. En met drie lagen glitsa kan hij tegen een stootje! Laatje erin, en klaar is ie!
IMG_0082IMG_0084-1IMG_0086Een vriendin maakte deze lieve zeepketing. Helemaal in mijn kleuren. Het heeft een plekje in de badkamer/toilet gekregen!
IMG_9878IMG_9998IMG_0088
Ook het bureau lijkt vorm te krijgen…een klus, maar als ie af is, is het vast een pronkstuk!
IMG_0080-1Via Marktplaats een dressoirtje op de kop getikt . Deze staat in mijn berging, en wordt ter tzt wel weer eens aangepakt. Voorlopig voldoet hij prima als kast!

Wordt vervolgd!

13 opmerkingen:

  1. hai karin, nou wat goed van je zeg, kijk even op m'n blog , ik heb dezelfde tafel gekocht, en bij tante kaat staat jouw kast in het jeansblauw, ook heel leuk, krijg energie van je, bedankt, liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel mooi uit, je secretaire is een plaatje ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het wordt straks erg mooi bij je...dat kan ik wel zien! Succes met het klussen!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Karin
    tjonge jonge jij bent aan de slag zeg!! wat een werk!! maar wat wordt het super mooi!!
    fijn weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Karin,
    Wat een gezellig huisje krijg je toch!Ik vind je meubeltjes schitterend.De onderste kast heb ik in ons zomerhuisje staan. Ik heb hier alleen het bovenblad whitewash gedaan.Ik heb ook de eettafel, tv kast en salontafel erbij, allemaal whitewash.Het leukste komt nog...heerlijk inrichten naar je eigen smaak.

    groetjes tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geklus, maar wat een geweldig resultaat, het wordt echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi geworden je tafel zeg!
    Succes met de rest..

    Groetjes San.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allemensen wat een klus alles bij elkaar, maar...het eindresultaat schemert er al doorheen, nog even volhouden! Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zoo! Jullie zijn nogal ijverig zeg :) Dat wordt allemaal hartstikke mooi!

    Mooie zeepkrans heeft je vriendin gemaakt, heel leuk.

    Fijn weekend!

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Karin,

    Sinds lange tijd weer eens op je blog...
    Ben je druk aan de klus... heel ijverig, maar zo te zien wordt het wat!
    Mooie combinaties van kleuren bij elkaar, natuurlijk weer strak in de lak... lijkt toch jouw ding te zijn...
    Zag deze keer een zeepketting op je blog en was me aan het afvragen of mijn pakket bij je is aangekomen... Vond het een tijdje terug zo sneu voor je dat ik een pakket opbeurzeep heb gestuurd... had ergens je adres nog... Ik ben alleen bang dat het naar je oude adres gegaan is...
    Laat je me het even weten?
    Grz.
    Madeliefste

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WAT EEN WERK HÉ
    MAAR HET WORDT HEEL MOOI BIJ JOU!!!

    LIEVE GROET,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het wordt mooi Karin! Grappig dat mijn zus en ik ook zulke zeepkettingen maken met kralen en zeep!

    Groetjes
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. zo he daar wordt superhard gewerkt bij jou! maar het wordt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Dat wordt altijd zeer gewaardeerd! Tot gauw!

Karin