zondag 7 november 2010

Zwart wit grijs

Zwart, wit en grijs. Dat zijn toch wel de hoofdkleuren in mijn huisje.
De handdoeken zijn gekocht. Mijn kleurtjes…
IMG_9991
En wat een cadeautjes kreeg ik al!
IMG_9673
Een senseo,
IMG_9676
met koffiepads!
een strijkijzer,
IMG_9989-1
een dienblad,
IMG_9674
een zak bolletjes; blauwe druifjes,
VVV-bonnen, een bon voor de plaatselijke bloemenzaak.
Met de hulp van mijn vader en broer werd ook afgelopen week weer heel wat werk verzet. En morgen….gaan we gewoon weer verder!

7 opmerkingen:

  1. Leuk, die blauwe druifjes! Heb er potten vol van en die blijven gewoon in de pot, elke jaar komen ze terug boven, prachtig, in de volle grond doen ze het hier niet, te nat.
    Ben je jarig????(cadeautjes) Gelukkige verjaardag in dat geval! Leuk zo'n senseo!!!!! Na vééééle hints nog altijd geen exemplaar in huis, denk dat ik er dit jaar zelf gewoon eentje koop!
    Wit, zwart, grijs, de perfecte basiskleuren voor een huis! Met welke grenen deur of kast zou ik eens beginnen... ;-)
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met alles en lief dat je zo verwend wordt!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dus het schiet al op in je nieuwe huisje.
    Wat een leuke cadeau's heb je gekregen!
    Zelf heb ik allemaal dezelfde grijze handdoeken,en ook beige,zodat het bij onze badkamer past.
    Nog veel plezier en succes met het mooi maken van je huisje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke cadeautjes heb je gekregen (en gekocht) Alles voor je nieuwe huis? Gaat het goed met klussen??

    Groetjes en wat zullen je blauwe druifjes in het voorjaar leuk zijn!
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk al die cadeaus die je kreeg en mooie handdoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hai karin , ik heb net je blog ontdekt, geweldig leuk , ga je zeker volgen, wij hebben ook een piepklein gezellig huisje , kijk maar even op m'n blogje, liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Karin,
    heel veel sterkte bij het opknappen en inrichten van je nieuwe eigen plekje.Zal niet meevallen om helemaal opnieuw te beginnen. Geniet van alle steun. een dikke digi knuf van mij.

    Veel liefs, Dithny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Dat wordt altijd zeer gewaardeerd! Tot gauw!

Karin