woensdag 1 december 2010

Verhuisd

verhuisbericht

9 opmerkingen:

  1. heel veel geluk en fijne momenten gewenst in je nieuwe huisje, liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Karin,
    Nog niet eerder liet ik iets van me horen, terwijl ik al een tijdje van je mooie blogs geniet. Veel succes en plezier in je smaakvolle nieuwe huis.
    Hartelijke groet van Emie uit Delft

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karin veel geluk in je nieuwe huis.



    Lieve groet Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was koud om al je spullen vandaag te verkassen! Hoop dat je dit al eerder hebt gedaan!

    Proficiat met je nieuwe huis. Wat een mooi verhuisbericht heb je gemaakt!

    Straks lekker alles in kerstsfeer!

    Groetjes
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens je heel veel plezier in je nieuwe huis!En dat je lekker kan genieten van de mooie spullen die je verzamled hebt om je huis gezellig te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kijk altijd even bij je en ik wens je het allerbeste op je nieuwe adres,

    geluk,
    karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo,
    Al een poosjr volg ik dit blog. Oergezellig zeg. Wat leuk toch die meubels veranderen in wit.Veel genot in je nieuwe huis.
    Een groet ,
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Karin,
    Heel veel geluk in je nieuwe huisje!
    Groetjes,
    Petra(puck)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Dat wordt altijd zeer gewaardeerd! Tot gauw!

Karin