donderdag 14 april 2011

Heerlijk voorjaar


IMG_4523-1Jong leven in de wei en bij de sloot.DSC_9757Drie koeien die afgelopen zaterdag voor het eerst het wei weer zagen, gingen werkelijk uit hun dak. Erg grappig om te zien. Het lammetje stond erbij en keek er naar….
IMG_4376-1IMG_4397-1DSC_9734IMG_4404-1 Wat een mooi weekend hebben we achter de rug! De bloesems op volle sterkte ( oh, wat is dat snel weer weg). En…aan het water op een bankje, tussen de kippen en de katten, koffie drinken. Met daarbij een zelfgebakken kersenvlaai…mmmh!
Wat wil je nou nog meer?


IMG_4545-1
IMG_4521-1

11 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto's, ze doen me helemaal verlangen naar het platteland! Wat zou ik graag ook meer diertjes willen, helaas is ons flatje niet echt toegankelijk voor ze..

    Dank je wel voor het delen, fijne dag, Liefs Samira

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niets, wanner ben ik welkom. Die taart en dat uitzicht gaat er wel in.

    Groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ik nog meer zou willen?
    Nou aanschuiven bij je en mee kijken naar al dat jonge spul en een stel koeien die helemaal uit hun dak gaan. En een ietsie pietsie puntje vlaai zou ik daar ook wel bij lusten. Dan aai ik ondertussen de kat wel even haha.

    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja, wat wil je nog meer ? gelukkig heb je al het besef dat je hier van moet genieten !! wens je heeeel veeel genietplezier enne de zomer komt er ook nog aan , fijn weekend, liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Genieten! Deze week zou het weer zo'n goed weer worden, zalig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooo zo vertederend dat jonge spul, (zo ben ik als boerendochter ook opgegroeid, de eendjes in de sloot, jonge katjes op de hooizolder, kalfjes zuigend aan je hand, heerlijk wat een voorrecht!)
    Geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik denk niet zo heel veel meer...want dit is puur genieten!!!!!

    groetjes,
    petra puck

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende foto's Karin!! Het voorjaar spat eraf, puur genieten dus.

    Lieve groet,
    Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat een prachtige plaatjes van al dat jongs, kuikentjes en lammetjes, heerlijk, al die beestjes en het voorjaar! Is inderdaad zomaar weer voorbij...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Dat wordt altijd zeer gewaardeerd! Tot gauw!

Karin