vrijdag 1 juli 2011

Waslijntje

IMG_6608
Wasdag vandaag…
IMG_6609
…de witte was!

6 opmerkingen:

  1. ohhh wat heerlijk....zo wil ik mijn was ook ophangen net als vroeger mijn oma...en dan zo'n stok in het midden van de waslijn om hem omhoog te brengen... ja zo "hoort" het toch?
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is echt kraakhelder!!! wat leuk wat leuk!! ik zou willen dat de mijne zo wit was vooral de sokken hier zijn niet schoon te krijgen!
    fijn weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een droogmolen in de tuin vind ik verschrikkelijk maar als ik toch zo mijn was op zou kunnen hangen...

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi nostalgische beeld is dat zeg.

    Groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, ik stop alles ivm werkdruk en vele dagen werken in de droger, buitenhangen is af en toe alleen op zondag en dan op een rekje, hier wordt ik vrolijk van en het is zo droog... heerlijk! groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Dat wordt altijd zeer gewaardeerd! Tot gauw!

Karin