zaterdag 17 maart 2012

De eerste lammetjes



11 opmerkingen:

  1. Het is nu echt Lente....wat een schatjes....zo teder!!!!
    Fijn weekend & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo lief!!!!.... ik heb ze nog in levende lijve gezien.

    Fijn weekend
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze toch schattig hè!
    Fijn weekend en groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh die zijn zo schattig, morgenochtend zie ik ze ook weer op de boerderij waar ik werk (daarnaast dan) ze zijn te gek en ze dartelen zo lief!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie foto's!! Echt voorjaar zo! Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooh zo schattig!
    Gefeliciteerd met je zwangerschap,mooie foto's op je vorige post.
    Liefs
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha...dit is niet mijn buik, maar van mijn zus. De baby is er inmiddels....een zoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je een leuke blog! Vind het zo gaaf, omdat ik zelf ook altijd meubeltjes aan het opknappen ben voor onze Boelschuur. Ga je volgen hoor en hoop dat je mijn blog ook eens bezoekt. Groetjes en alvast een fijn weekend, Alie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Dat wordt altijd zeer gewaardeerd! Tot gauw!

Karin