maandag 10 september 2012

Verjaardag….

IMG_3614IMG_3619
Zaterdag was ik jarig. Onder andere werd ik verwend met een prachtige bos witte rozen ( inmiddels al heel wat…..), en mijn favoriete geurtje van Halle Berry.
Deze prachtige nazomerdag zijn we naar de Euromast geweest. IMG_3681
Terwijl wij genoten van het uitzicht, en koffie met heerlijke appeltaart, lieten we het abseilen maar aan de echte waaghalzen over…..
IMG_3667IMG_3698IMG_3669IMG_3670
Overigens respect voor deze fotograaf. Hij heeft kennelijk geen last van hoogtevrees!IMG_3624IMG_3623IMG_3695-001

3 opmerkingen:

  1. Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag Karin en wat ben je heerlijk verwend.
    Leuk om te zien dat abseilen, maar ik zou mij daar ook niet aan wagen.
    Fijne dag en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Karin,
    Gefeliciteerd nog met je verjaardag! Nog veel gezonde jaren. Ken de euromast goed door de Rotterdam uitstapjes met mijn zus Karin. Ww drinken er altijd koffie en besluiten daar boven in de lucht waar we de rest van de dag naar toe gaan. Hebben een Rotterdampas dus vaak ruimbaan voor allerlei leuke dingen. Ik weet daarom hoe eng hoog het is. Krijg al kippenvel van je foto's. Het idee alleen al om over dat randje te stappen. Voel me wel veilig achter die hoge balustrade, hou zelfs mijn fototoestel binnenboord. Alleen al de gedachte terwijl ik het schrijf dat mijn toestel tussen hemel en aarde zweeft geeft al zo'n raar gevoel in mijn lijf. Brrr, zij liever als ik. Niettemin hebben wij met de Rotterdampas een abonnementje genomen op de euromast om er vrij in en uit te kunnen gaan. Lekker plekje om er een cappuccino te drinken.
    Wens je een fijn weekend en lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Dat wordt altijd zeer gewaardeerd! Tot gauw!

Karin