woensdag 6 september 2017

Het Testament

In april werd ik door het schrijvers-echtpaar, Jan en Rachel van der Lee, bekend onder de naam Jara Lee, benaderd. Er moest een auteursfoto op de achterkant van het nieuwste boek, genaamd Het Testament, komen. Of ik deze foto wilde maken?
Natuurlijk wilde ik dat. Zo kwam het dat we half april aan het water in de Lange Kruisweg in Maasdijk wat foto's maakten. Jan en Rachel zijn lekker basic, en houd niet van blabla. En zo gingen ze dan ook op de foto!
Een naamsvermelding in een boek is altijd leuk!
Ik ben inmiddels in het boek begonnen. Ik ben niet zo van het lezen, maar het boek leest makkelijk en ik vermoed dat ik het wel ga uit lezen. En dat is zo wie zo een compliment voor de schrijvers!

Zij haalden ook onlangs het AD-Westland.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie. Dat wordt altijd zeer gewaardeerd! Tot gauw!

Karin